خجسته باد این پیروزی

دیدار دوم تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام جهانی مقابل ولز با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

ایرنا- تیم‌های ایران و ولز روز گذشته (جمعه) از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه B به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

همچنین یوزهای ایرانی موفق شدند برای سومین بار دورازه خود را بسته نگه دارند. روزبه چشمی و رامین رضاییان گل‌های ایران را در دقایق تلف شده وقت‌های اضافه به ثمر رساندند. این سومین برد ایران در ادوار جام جهانی بود.

پس از برد شیرین تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تیم ملی ولز در مسابقات جام جهانی قطر، مردم سراسر کشور و هواداران تیم ملی فوتبال با حضور در خیابان‌ها و محلات مختلف شهرها به جشن و پایکوبی پرداختند.

تمام خیابان‌ها و محلات اصلی شهرها مملو از مردمی بودند که با پرچم های سه رنگ بازیکنان تیم ملی فوتبال را تشویق می کردند.

نیروهای انتظامی حاضر در خیابان‌ها هم همراه با مردم در این جشن و پایکوبی حضور داشتند و برخی از شهروندان به آنها گل و شیرینی می‌دادند.

گفتنی است رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه نیز در پیام هایی جداگانه پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز را تبریک گفتند.

در پیام تبریک محمدباقر قالیباف آمده است: پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موجب شادی و مباهات مردم شریف ایران گردید .

هم‌صدایی و اتحاد همه اعضای تیم که با همدلی‌ شایسته یک ملت همراه بود این پیروزی درخشان را به ارمغان آورد و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد پیوند و یکپارچگی مردم ایران پایان‌ناپذیر است و پرچم مقدس این کشور همواره بر افراشته خواهد ماند.

ضمن عرض تبریک به یکایک‌ اعضای تیم ملی، مربیان، سرپرستان و به همه هموطنان عزیز، امیدوارم در ادامه رقابت‌ها شاهد موفقیت‌های جوانان عزیزمان باشیم . »

از سوی دیگر رئیس قوه قضاییه در پیام تبریکی به مناسبت پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز گفت: پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز و از آن مهم‌تر بازی غیرتمندانه و غیورانه ملی پوشان کشورمان، موجب مسرّت و شعف مردم عزیز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز و از آن مهم‌تر بازی غیرتمندانه و غیورانه ملی پوشان کشورمان، موجب مسرّت و شعف آحاد مردم عزیز بالاخص جوانان شد. اینجانب این پیروزی را به ملت شریف ایران تبریک گفته و برای ملی‌پوشان سرافراز کشورمان در ادامه مسیر آرزوی توفیقات بیشتر دارم.»

 

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …