معرفی ظرفیت های تبریز ؛ رسالتی همگانی

شهردار تبریز معرفی دقیق و بدون اغراق ظرفیت‌های این شهر را رسالتی همگانی معرفی کرد.

شهریارنیوز- یعقوب هوشیار در دیدار با جمعی از هنرمندان فعال در فضای مجازی گفت: برای بنده مایه برکت است که دغدغه‌های هنرمندان را شنیدم. برای خود وظیفه می‌دانم به عنوان خادم مردم در شهرداری، پاسخگوی مطالبات این قشر نیز باشم.

وی ادامه داد: تبریز تاریخ بلند و بالایی دارد و ما با هر عنوانی که داریم، باید برای معرفی این شهر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در ماه اخیر با چهار سفیر خارجی مذاکراتی انجام شده، اعلام کرد: ما اکنون خانه ستارخان را در دست تملک داریم که معتقدم با همراهی خود اهالی، می‌توان مجموعه‌ای فاخر احداث کرد.

شهردار تبریز بیان کرد: تولید آسفالت اکنون پنج و نیم برابر افزایش یافته و روزانه ۱۱۰۰ تن آسفالت تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان شهرداری که به لحاظ بودجه‌ای کاملاً مجرد از حاکمیت هستیم، سه رکن اساسی داریم.

هوشیار ادامه داد: اولین رکن ما شهر است که باید به صورت دقیق و بدون اغراق معرفی شود. اگر ظرفیت‌هایمان به درستی معرفی شود، مشکلات اقتصادی و فرهنگی هم برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه دومین رکن، شهروند است، تأکید کرد: ارزش‌گذاری برای شهروند بسیار مهم است. در کشورهای توسعه‌یافته شهروندان خودشان پای کار هستند و شهر را اداره می‌کنند.

هوشیار افزود: در این دوره از مدیریت شهری رسانه‌های شهرداری از جمله وب‌سایت و صفحات مجازی پایگاه خبری شهریار و همچنین برنامه‌های رادیویی استودیوشهر و برنامه تلویزیونی تبریزیم نیز انتقادات و مطالبات شهروندان از مجموعه شهرداری را منعکس کرده و همچنین پاسخ و واکنش مسئولان درباره این انتقادات را انتشار می‌دهند.

 

وی تاکید کرد: چنین رویکردی در راستای شهروندمحوری مدیریت شهری و همراه کردن شهروندان در اداره شهر اتخاذ شده است.

شهردار تبریز افزود: سومین رکن، شهرداری است که درگیر مسائل فراوانی است. پروژه‌های عمرانی همچون تقاطع‌های غیرهمسطح، مقبره‌الشعرا و دیگر پروژه‌ها که خوشبختانه توانستیم با نصب روزشمار زمان اتمام و تکمیل آن‌ها را با شهروندان در میان بگذاریم.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندیم مطالبه‌گران مدیریت شهری نخبگان و هنرمندان باشند، گفت: امروز باید نخبگان و هنرمندان در مطالبی که منتشر می‌کنند دقت کنند چراکه به نوعی هدایت‌گر افکار عمومی به حساب می‌آیند.

یعقوب هوشیار یادآور شد: ورود به مسائل اجتماعی و فرهنگی ضروری است و گاهی بیشتر از مسائل عمرانی اهمیت دارد. در حوزه هنرمندان و پیگیری مشکلات آن‌ها و دیگر حوزه‌ها به صورت جدی ورود کرده‌ایم و امیدواریم نتایج مطلوبی حاصل شود.

 

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …