حضور سرمایه گذاران چینی در تبریز

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در چارچوب قرارداد و تفاهم‌نامه ایران با چین، حضور سرمایه‌گذاران چینی فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی استان است.

مهر- محمد کلامی در دیدار بافانگ ین، با بیان اینکه شرایط و زمینه‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم است، گفت: این استان از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بالایی برخوردار بوده و آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران خارجی در زمینه‌های مختلف است.

کلامی، با اشاره به قابلیت‌های آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی، افزود: وجود منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در استان شرایط خوبی را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی یکی از ظرفیت‌های مهم استان را دسترسی به زیرساخت‌های حمل و نقل بین‌المللی اعلام کرد و اظهار داشت: این مزیت مهم امکان برقراری ارتباط با کشورهای حوزه اوراسیا و قفقاز را فراهم ساخته است.

کلامی، ادامه داد: در چارچوب قرارداد و تفاهم‌نامه جمهوری اسلامی ایران با چین، حضور سرمایه‌گذاران چینی فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی استان است و مدیران استانی از این همکاری‌ها استقبال می‌کنند.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …