پیشرفت کشور را متوقف نمی‌کنیم

 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد گفت: مساله‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند با مقاومت مردم و ناکام گذاشتن دشمن در سراسر کشور مواجه شده است و سازندگی و پیشرفت پیش خواهد رفت و هیچ گاه دچار وقفه نخواهد شد.

ایرنا- حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند اظهار داشت: خراسان جنوبی معروف به استان علم و فرهنگ است و یاد همه علما و بزرگان استان، زنان و مردان فرهیخته فرهنگی و علمی این استان را گرامی می‌داریم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی مورد توجه دولت بوده است، اظهارداشت: به مردم این استان علقه خاصی داشته و دارم.

وی ادامه داد: در سفر اول مصوباتی براساس نیازهای استان داشتیم و اقداماتی با پیگیری‌های استاندار و راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان انجام شده که در این سفر مصوبات سفر اول را دنبال می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: برخی پروژه‌ها و طرح‌ها به نتیجه رسیده و طبق گزارش‌هایی که به من دادند جای تشکر دارد، برخی در دست اقدام است اما مسایل مهمی هم در استان مورد انتظار مردم است.

وی با بیان اینکه اتصال ریلی و تامین آب از انتظارات مردم خراسان جنوبی است، گفت: این مسایل از نظر ما دور نیست، این دو مسئله را دنبال می‌کنیم که ریل تقریبا به نتیجه رسیده، اقدامات مقدماتی آن انجام شده و در موضوع آب هم همین طور است.

رئیس جمهور گفت: مسکن از وعده‌هایی است که در استان خراسان جنوبی داده شده که کار خوب پیش رفته است و در این سفر هم گزارشاتی به مردم خواهیم داشت و استاندار هم توضیح می‌دهد.

وی ادامه داد: کار در شهرستان‌ها و مرکز استان در بحث واگذاری زمین و ساخت مسکن خوب پیش می‌رود لذا خودم در استان‌ها موضوع مسکن را دنبال می‌کنم که به نتیجه خوبی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عنوان کرد: هرگونه خدمت و کار برای مردم متدین، مخلص، با صفا و صمیمی استان خراسان جنوبی را برای خود و دولت توفیقی بزرگ می‌دانیم.

وی گفت: در این سفر پیگیری مصوبات سفر قبلی و رفع موانع و مشکلات احتمالی هر کدام از طرح‌ها دنبال می‌شود.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت صبح پنجشنبه وارد بیرجند شد.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …