جوانان بار دیگر در انتخابات حماسه آفرینی کنند

 

استاندار آذربایجان شرقی در جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌های تبریز، حضور یافت و از دانش‌آموزان رای اولی خواست تا با آرای تعیین‌کننده خود، سرنوشت خوبی را برای کشور و استانمان رقم بزنند.

ایسنا- مالک رحمتی در جمع دانش‌آموزان رای اولی تبریز گفت: شما جوانان همیشه در صحنه حضور دارید و در این جشن تکلیف سیاسی با بصیرت و آگاهی شما جوانان در انتخابات پیش رو بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی خواهیم بود.
وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس، جمع کثیری از دانش‌آموزان، فهمیده‌ها و و جنگجوها در میدان‌های نبرد حضور یافتند، در انتخابات ۱۱ اسفند نیز منتظر مشارکت حداکثری شما رای اولی‌های عزیز هستیم‌.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه دانش‌آموزان با حضور در عرصه‌های استقلال کشور در میدان باشند، گفت: حضور دانش‌آموزان در انتخابات ۱۱ اسفند ماه به پاس خون شهدا و دفاع از عزت و استقلال کشور، معنی‌دار است. انشالله با حضور گسترده رای اولی‌ها و دانش‌آموزان عزیز، حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد شد.

مسعود سعادتی، اعلام حضور این حجم از محصلان در چنین همایش مهمی را مایه مباهات دستگاه تعلیم و تربیت، عنوان کرد و گفت: امنیت و شکوه کنونی ایران سربلند را مدیون شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و مدافع سلامت، شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، هستیم‌.

وی تاکید کرد: امروز دانش‌آموزان وظیفه دارند برای استقلال ایران عزیز که با خون هزاران شهید و نثار خون عزیزترین و پاک‌ترین جوانان بدست آمده است با پیشرفت علمی، کشورمان را به قدرت برتر منطقه تبدیل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی حادثه تروریستی کرمان، ادامه داد: حضور آن شهدای بزرگوار در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی نشان از حس مسئولیت آنان بود و حضور شما در همایش رای اولی‌ها نیز نشانگر مسئولیت‌پذیری و علاقه‌مندی به سرنوشت کشور بوده و ما اولیا  و مسئولان نسبت به شما، آینده‌سازان کشور، امیدوار هستیم.

سعادتی با اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی، اظهار کرد: در نمایشگاه دانش‌آموزی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و فستیوال نوآوری و فناوری رینوفست، گوشه‌ای از نوآوری شما دانش‌آموزان را مشاهده کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان با هدف قرار دادن دانش‌آموزان، عزت و استقلال مملکت را نشانه گرفته‌اند، گفت: ایران عزیز، پرافتخارترین قطعه روی کره زمین و آذربایجان نقطه‌ای پرافتخار در ایران است و همگی به آذربایجانی بودنمان افتخار می‌کنیم؛ هم استانی‌های عزیز ما به ویژه در استقلال و پیشرفت و سربلندی ایران همواره نقش اول را ایفا کرده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز دشمن در لباس دوست، ادعای دلسوزی دارد؛ اما این‌ها همانهایی هستند که به صراحت و بدون رودروایستی اعلام می‌کنند که نباید اجازه داد ایران به قدرت برتر سیاسی و اقتصادی منطقه تبدیل شود. غربی‌ها در اوج وقاحت، شعار ایران دوستی و بشردوستی سر می‌دهند؛ درحالیکه از  کشته شدن بیش از ۱۰ هزار کودک در غزه حمایت و دفاع می‌کنند؛ اگر اینان به دنبال پیشرفت ایران هستند، چرا داروهای و پانسمان‌های بیماران پروانه‌ای و برخی اقلام اساسی که زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، تحریم می‌کنند؟، اینان در طول ۴۵ سال گذشته جلوی استقلال ایران ایستاده‌اند.

سعادتی، با اشاره به برخی دستاوردهای جنهوری اسلامی ایران از جمله پرتاب ماهواره و و ساخت پرتابگر ماهواره، گفت: اینان همگی به همت جوانانی که مانند شما روزی محصل بودند، اتفاق افتاده است.

همچنین ببینید

آذربایجان شرقی در انتظار تحول اقتصادی

  با موافقت هیئت دولت “مالک رحمتی” به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی منصوب شد. …