اعتماد مردم بزرگترین سرمایه‌ جامعه است

استاندار آذربایجان شرقی یکی از بزرگترین سرمایه‌های هر جامعه‌ای را اعتماد مردم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- عابدین خرم یکی از بزرگترین سرمایه‌های هر جامعه‌ای را اعتماد مردم عنوان کرد.

وی  با حضور در شهرستان مرند و جلسه شورای اداری این شهرستان، خواهان افزایش فعالیت دولتمردان در جهت خدمت برای مردم و جلب رضایت آنان شد.

خرم  با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی، ورزشی، صنعتی و هنری نیمه تمام در شهرستان مرند گفت: متاسفانه شهرستان مرند دارای چندین پروژه نیمه تمام است که این خود باعث سلب اعتماد مردم به دولت شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از اهداف دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است افزود: دولت سیزدهمین در تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام و سپس آغاز پروژه جدید است که در شهرستان مرند پروژه‌های کارخانه الیاف شیشه، استادیوم پنج هزار نفری و بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی از اولویت هستند و مشکلات کارخانه عالم آرا نیز توسط مسئولین مربوطه بررسی می‌شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد احیای این کارخانه تولیدی نیز باشیم.

خرم در ادامه خواهان کاهش بروکراسی اداری در ادارت شد و گفت: یکی از مشکلات در زمینه جذب سرمایه گذاری، وجود بروکراسی‌های اداری و محول کردن کار‌ها توسط مدیران شهرستان به استان است که این امر نیز باید توسط فرمانداران شهرستان‌ها کاهش یابد تا شاهد حضور گسترده سرمایه گذاران در سطح استان باشیم.

وی  یکی از راه‌های برون رفت از بن بست اقتصادی را احیای ظرفیت‌های بومی مناطق در شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: فرمانداران می‌توانند با شناسایی پتانسیل‌های هر شهرستان، ظرفیت‌های بومی منطقه را احیا کنند تا علاوه بر برون رفت از بن بست اقتصادی زمینه اشتغال برای منطقه را نیز فراهم سازند.

خرم ، کشاورزی و معادن را از ظرفیت‌های غنی در شهرستان مرند عنوان کرد و گفت: شهرستان مرند در زمینه تولیدات کشاورزی یکی از شهرستان‌های برتر استان و کشور است که باید فرآوری محصولات کشاورزی را در دستور کار خود قرار دهد و در زمینه معادن نیز با برگزاری جلسات بتواند با حل مشکلات معارضین محلی از این نعمت خدادادی به صورت بهینه استفاده کند.

استاندار آذربایجان شرقی  از اختصاص یکصد میلیارد ریال برای فعال کردن روند احداث استادیوم پنج هزار نفری مرند و چند باشگاه ورزشی در روستا‌های این شهرستان خبر داد.

همچنین ببینید

امروز پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و خاکسپاری می شوند

امروز(شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق …