راهپیمایی دیروز مردم ولایی تبریز در محکومیت جنایت تروریستی شیراز

مردم ولایی، آگاه و بصیر تبریز همزمان با سراسر کشور، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، در محکومیت جنایت هولناک و هتک حرمت به حرم نورانی شاهچراغ (علیه السلام) و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه، راهپیمایی برگزار کردند.

ایرنا- راهپیمایی کنندگان نفرت و انزجار خود را از توطئه‌های مزدوران وابسته به آمریکا و صهیونیسم به نمایش گذاشتند و از دستگاه های انتظامی و امنیتی و قوه قضائیه خواستند به مماشات با اغتشاشگران پایان دهند.

نمازگزاران تبریزی با سر دادن شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر انگلیس”، “مرگ بر اسراییل”، “مرگ بر ضد ولایت فقیه”، “بسیجی لر جان وئره ر ـ ولایته قان وئره ر” (بسیجی‌ها جان خودش را فدای انقلاب و رهبر می‌کنند) آمادگی خود را برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی و امنیت جامعه اعلام کردند.

وزیر جهاد کشاورزی هم که به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود در راهپیمایی به منظور محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در تبریز شرکت کرد.

در پایان این راهپمیایی قطعنامه هفت ماده ای در محکومیت اعمال تروریستی قرائت شد.

مردم آذربایجان شرقی در سایر شهرهای استان هم با برگزاری راهپیمایی پس از نماز جمعه، اعمال تروریستی دشمنان در حرم احمد بن موسی در شیراز را محکوم کردند.

لازم به ذکر است، در این جنایت ددمنشانه ۱۵ تن از هموطنانمان شهید و ۱۹ تن مجروح شدند.

 

 

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …