پروژه‌های نیمه‌تمام تبریز باید تکمیل شود

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز به اتفاق استاندار آذربایجان‌شرقی و به همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، از چند پروژه بزرگ عمران و توسعه شهری بازدید نمودند.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان شرقی- در این بازدید پنج ساعته آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه‌ها از جمله تونل انرژی تبریز در منطقه ایده‌لو، روگذرهای میدان شهید فهمیده، فاز نخست اتوبان ولایت، ساختمان جدید شهرداری منطقه ۵، تقاطع غیرهمسطح رسالت- دیزل‌آباد، تقاطع غیرهمسطح خلعت‌پوشان و ۶۵ متری خاوران، پروژه تجاری خدماتی راه و شهرسازی واقع در پشت مسجد کبود، مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب و چند پروژه دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهریارنیوز، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از پیگیری موانع اجرای پروژه‌های عمرانی تبریز با پیگیری از سوی وزارتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی خبر داده و اظهار داشت: اتوبان ولایت در برخی نقاط نیازمند مجوز از سوی وزارتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی است که قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی افزود: امیدوارم پروژه‌هایی که تبدیل به گرهی برای شهر و شهروندان شده‌اند با حمایت های استاندار آذربایجان شرقی و به همت شهردار و شورای اسلامی شهر تکمیل شوند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب تصریح کرد: این پروژه جزو مطالبات قدیمی مردم است که در بازدید از این محل شاهد تخریب برخی قطعات تملک شده برای تداوم اجرای پروژه بودیم.

 

استاندار آذربایجان شرقی نیز در حاشیه این بازدیدها گفت: از چند پروژه نیمه‌تمام شهر تبریز که سال‌های سال از شروع آنها می‌گذرد بازدید کردیم و این پروژه‌ها طبق سیاست دولت سیزدهم باید در یک بازه زمانی مشخص تکمیل و تحویل مردم این شهر شود.

عابدین خرّم افزود: این پروژه‌ها در سال جاری با اقدام جهادی شهرداری تبریز فعال شده و ازجمله سه پل رسالت، شهید فهمیده و ولایت، جمعا به طول ۲۵۰۰ کیلومتر تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه‌ها هم از لحاظ حل مشکلات ترافیکی و هم آرامش و ایمنی مردم بسیار حائز اهمیت است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به اقدامات شهرداری تبریز برای سامان‌دهی سکونت‌گاه‌های موقت و غیررسمی و مسیرگشایی در این مناطق اشاره کرد و گفت: نوسازی و بازسازی بافت فرسوده شهری از برنامه‌های اصلی شهرداری تبریز در سال آتی خواهد بود.

همچنین ببینید

امروز پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و خاکسپاری می شوند

امروز(شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق …