استاندار آذربایجان شرقی به همرزمان شهیدش پیوست

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: این مصیبت و وداع ناباورانه را به آحاد مردم آذربایچان شرقی تسلیت عرض می نمایم

 

ایسنا- به دنبال درگذشت استاندار آذربایجان شرقی؛ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل استاندار فقید ضمن اعلام عزای عمومی اظهار کرد: این ضایعه و مصیبت را به مردم غیرتمند استان و خانواده‌ داغ دیده‌ مکرمه محروم تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: پیکر مرحوم عابدین رضوی خرّم دیروز (یکشنبه اول بهمن) از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز تشییع و پس از اقامه نماز برای تدفین به شهر ارومیه منتقل شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: روز سه‌شنبه (فردا) در محل مصلی تبریز مراسم ختمی برای استاندار فقید آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: از مردم درخواست می‌کنم برای قدردانی از زحمات مرحوم در مراسم ترحیم شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به مناسبت درگذشت استاندار فقید آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم آمده است:

خبردرگذشت ناباورانه انسان اخلاق مدار و پاک نهاد مرحوم سردار زین‌العابدین رضوی خرّم دردی جانکاه در دلهایمان گذاشت و قلب هایمان را آکنده از اندوهی فراوان ساخت.
مرحوم رضوی خرّم انسانی ولایت مدار و رزمنده ای ایثارگر بود که صحنه های دفاع مقدس گواه رشادت ها، ایثارگری ها و دلاورمردی های ایشان است و نقش آفرینی و خدمات اثرگذار و ارزنده آن مرحوم در کسوت فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی، فرماندهی سپاه عاشورا و استانداری آذربایجان شرقی برای همیشه در اذهان عمومی مردم قهرمان خطه آذربایجان ماندگار است.
اینجانب این مصیب و وداع ناباورانه را به آحاد مردم آذربایجان شرقی و تاریخ ساز تبریز، خانواده مکرم ایشان و همه دوستان آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده برای روح بلند مرحوم رضوی خرّم از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

 

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …