برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو در تبریز

 

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو ایران – تبریز با حضور مسئولان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز آغاز به کار کرد.

نصر- صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به نارضایتی مردم از خودروسازان داخلی اظهار داشت: با وجود اینکه اقدامات زیادی در صنعت خودروسازی در حال انجام است ولی مردم از وضعیت کیفیت، قیمت  و نحوه فروش و رویدادهای مرتبط با خودرو که در جامعه رقم می خورد ناراضی هستند.

وی ادامه داد: این فضای کذایی تقریبا در یکی دو ماه اخیر ایجاد شده است که امیدواریم با همت فعالان بخش خودرو و وزات صمت به یک فضای مناسب در تامین خودروی مردم تبدیل شود.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی افزود: آذربایجان شرقی به عنوان یک قطب مهم و پیشرو در صنعت قطعه سازی مطرح است. همچنین رشد بخش صنعت استان در ۹ ماهه اول سال ۹/۴ درصد است .

پرنیان با بیان اینکه ایران دهمین رتبه تولید خودرو در جهان را دارد اذعان داشت: همچنین در یک ماه پیش در صنعت تولید فولاد از رتبه هشتم به رتبه هفتم در جهان رسیده ایم.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: در آذربایجان شرقی نیز دو هزار و ۶۶۰ واحد تولیدی در حال ساخت و توسعه  است که این نشان دهنده وجود فضای مثبت سرمایه گذاری در کشور است و میل به سرمایه گذاری در استان آذربایجان شرقی نیز بیشتر شده است.

وی ابراز امیدواری کرد:  با همت مضاعف و رفع موانع تولید و دانش بنیان کردن فعالیت ها بتوانیم ارزش آفرینی کنیم.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه از روز گذشته (سه شنبه۱۳ دی ماه ۱۴۰۱) شروع شده و به مدت چهار روز از ساعت ۱۴ لغایت ۲۰  در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

 

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …