هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود

رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: حفظ اشتغال، رونق و جهش تولید در دستور کار قوه قضاییه است.
صدا و سیما- حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه به مسئله حمایت از تولید اشاره کرد و افزود: هیچ کارگاهی و کارخانه‌ای در کشور نباید کارش دچار توقف و تعطیلی شود و از هیچ کوششی نباید دریغ کرد؛ همکاران ما همچنان که در سال ۹۸ با موفقیت کارخانه‌ها و کارگاه‌ها را از تعطیلی حفظ کردند با همین قوت در سال جاری نیز باید کار را دنبال کنند و هیچ کارگاه و کارخانه‌ای را اجازه ندهند، تعطیل شود.
وی گفت: حفظ اشتغال و رونق تولید و جهش تولید در دستورکار قوه قضاییه است و نسبت به همه بخش‌های کشور باید این گونه باشد، اما در دستگاه قضایی کار باید توسط بخش‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور و دادستان‌های سراسر کشور و بخش‌هایی قضاوت و نظارت انجام گیرد.
رئیس قوه قضاییه ادامه داد: ان شاءا… در سال جاری نیز با کمک دستگاه قضایی و دولتمردان و مسئولان در این میدان، مساعدت کنند که هیچ کارخانه و کارگاهی تعطیل نشود و رونق تولید با تمام وجود این اقدام دنبال شود.
رئیسی در ادامه به وضعیت قیمت‌ها و بازار و حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: شرایط قیمت ها در بازار و حوزه مسکن قابل تحمل برای مردم نیست و نیاز است پیگیری جدی از طرف تمامی دستگاه‌ها و مسئولان مختلف صورت گیرد.
وی گفت: ما در دستگاه قضایی آماده همکاری هستیم و مسئولان محترم بدانند وضعیت و شرایط فعلی می‌طلبد که کار انقلابی و جهادی در این حوزه صورت گیرد.
رئیس قوه قضاییه افزود: چند سال است مسئله مسکن مورد بی توجهی قرار گرفته است و اکنون که اقداماتی انجام می‌شود باید این اقدامات شکلی جهشی داشته باشد که مشکل مردم را مرتفع کند و گرفتاری‌های مردم را بکاهد.
رئیسی در ادامه به شرایط و وضعیتی که امریکایی‌ها و همدستانشان در کشور‌های اروپایی به وجود آورده اند، اشاره کرد و گفت: حقوق بشر امریکایی اکنون برای همه مردم عالم روشن شده است که چه حقوق بشری است؟ حقوق بشر امریکایی هم برای مردم امریکا و هم برای مردم مغرب زمین و اروپا روشن شده است و هم ملت‌های عالم و مستضعف روشن شده است، نظام استکباری چگونه حقوق انسان را ضایع می‌کند و چگونه حق حیات و آزادی را و حق عدالتخواهی و حق خواهی را در نطفه خفه می‌کند و مردم را چگونه دچار اذیت می‌کند و قتل و غارت و کشتار راه می‌اندازد.
وی افزود: سه کشور اروپایی هم که پیشنهاد می‌دهند به عنوان یک قطعنامه آژانس شورای حکام؛ ما این سه کشور را خوب می‌شناسیم و این سه کشور همان‌هایی هستند که بعد از شهادت شهید قاسم سلیمانی از امریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار حمایت کردند و اکنون نیز آمده اند پیشنهاد می‌دهند.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید به امریکایی‌ها بی اعتماد بود همچنان که رهبر معظم انقلاب بار‌ها فرمودند که به اروپا هم نمی‌شود اعتماد کرد و امریکا و به اروپایی‌ها به هیچ عنوان نباید اعتماد کرد و آن چه که امروز باید مورد اعتماد ما قرار گیرد، داشته‌های بزرگ ملت ایران است.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …