برای تحقق عدالت و بهبود معیشت مردم از تمام توانمان استفاده می کنیم

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش داریم در مجلس تلاش در قالب طرح بسته اقتصادی و طرح تقویت معیشت مردم به نیازها و اولویت‌های جامعه پاسخ بدهیم.
ایرنا- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جمع اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور نیروی‌های جوان، صاحب نظر و خوش فکر در این جمعیت، اظهار کرد: معیشت و توسعه عدالت اجتماعی و اقتصادی اولویت ماست و برای تحقق آن از تمام توان استفاده می کنیم.
وی با بیان اینکه ارایه راهکارهای عملی برای مسایل و رفع مشکلات لازم است، گفت: این راهکارهای عملی در حوزه مسایل ملی و محلی می تواند به کارآمدی مجلس شورای اسلامی کمک کند.
حجت الاسلام والمسلمین تاج الدینی با اشاره به آماده سازی طرح مسکن انقلاب، اضافه کرد: این طرح یکی از طرح های راهبردی مجلس برای رفع مشکل مسکن در کشور خواهد بود؛ هدف گذاری مسکن انقلاب برای چهار گروه مسکن اولی ها، مسکن روستایی، بافت فرسوده و حاشیه نشین ها است.
وی همچنین با اشاره به پیگیری طرح های اولویت دار شهر تبریز و آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: طرح انتقال آب ارس در حال حاضر جزو اولویت های اصلی می باشد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری بخش خصوصی اجرای این طرح تسریع شود.
سید سجاد سیفی، دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست گفت: این سلسله نشست ها با هدف همفکری، نیازسنجی و شناسایی اولویت های استان بطور مستمر با تمام نمایندگان برگزار می شود.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …