تعطیلی کسب و کارها راه مقابله با کرونا نیست

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت فعالیت واحدهای مختلف صنفی، تولیدی، خدماتی و… با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: تعطیلی کامل کسب و کارها، مشکلات را دوچندان می‌کند و بر این اساس، نه معیشت مردم را نادیده می‌گیریم و نه سلامت آن ها را.

فارس- محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با تاکید بر اهمیت برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان ابراز کرد: این جلسات، نقش بسیار مهمی در تصمیم سازی و تصمیم گیری‌های مهم استان دارد.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع کرونا در کشور گفت: این بیماری منحوس، زیست بوم جامعه انسانی را به شدت تحت تاثیر قرار داده که امیدواریم هرچه سریع تر شاهد نابودی این ویروس از دنیای بشریت باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: کرونا تمام نشده و تا زمانی که درمان قطعی برای این بیماری، پیدا نشده باید به زندگی مسالمت آمیز با آن عادت کرده و پروتکل‌های بهداشتی فردی و اجتماعی را بیش از پیش رعایت کنیم.

پورمحمدی با تاکید بر ضرورت فعالیت واحدهای مختلف صنفی، تولیدی، خدماتی و… با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: تعطیلی کامل کسب و کارها، مشکلات را دوچندان می‌کند و بر این اساس، نه معیشت مردم را نادیده می‌گیریم و نه سلامت آنها را.

استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: مردم ایران در طول چهل سال گذشته و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همواره شاهد فشارهای مختلف از سوی دشمنان بوده است که با همدلی و مقاومت، این فشارها را یکی پس از دیگری به فرصت‌های پیشرفت و توسعه کشور تبدیل کرده است.

پورمحمدی از جوانان به عنوان نیروهای پیش برنده جامعه نام برد و افزود: هنرمردان بزرگ، مدیریت در شرایط سخت است و ما امروز در شرایط سختی قرار داریم. به امید خداوند متعال و با ایستادگی در برابر بدخواهان و زورگویان، این برهه حساس را نیز با سربلندی و موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. در طول تاریخ نشان داده ایم که هر موقع همدل بوده ایم بر مشکلات فائق آمده و به توفیق رسیده‌ایم و غرب و جامعه اروپایی به زعم خودشان عرصه بالندگی را بر ما تنگ کرده اند.

وی با تاکید بر مهم شمردن ورزش در زندگی امروزی، گفت: آینده بازتابی از رشد و به ثمر نشستن استعدادهای امروز این مرز و بوم است و در موضوع همت جوانانه و کمک مومنانهبا فرمایش رهبر معظم انقلاب، جوانان ورزشکار و برتر استان به میدان آمده و با درآمد اندک خود الگوسازی کردند.

همچنین ببینید

امروز پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و خاکسپاری می شوند

امروز(شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق …