کرونا در آذربایجان‌شرقی بیداد می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: توصیه اکید ما به مردم این است که از حضور غیرضروری در هر گونه تجمع پرهیز کنند.
ایسنا- محمدحسین صومی در آیین بهره برداری از پارک مدافعان سلامت تبریز، از تلاش‌های شهرداری تبریز در راستای احداث این پارک قدردانی کرد و افزود: پارک مدافعان سلامت تبدیل به میعادگاه کسانی می‌شود که تلاش‌های مدافعان سلامت و کادر پزشکی را مورد توجه و احترام قرار می‌دهند.
وی در ادامه با تشریح شرایط فعلی ناشی از شیوع کرونا، افزود: حضور بنده در این محل، به خاطر قدردانی از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت و برای تشکر از توجه شهرداری تبریز به کادر درمان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادآور شد: هم اکنون شیوع ویروس کرونا در وضعیت وخیم و بسیار خطرناکی قرار دارد و رفته رفته میزان گرفتاری کادر درمان و مدافعان سلامت نیز افزایش می‌یابد.
صومی با بیان این‌که در حال حاضر ۱۳۰۰ نفر در آذربایجان‌شرقی به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بوده و ۱۵۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند، از تمام شهروندان خواست با پرهیز از تردد غیرضروری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، یاریگر کادر درمان باشند.
پارک مدافعان سلامت به مساحت ۷۳۴۹ متر مربع، دارای مسیر پیاده روی، فضای بازی کودکان، زمین ورزشی، نصب تابلوی سنگی هنری با تصویر مدافعان سلامت، ۸۳۰۰ اصله درخت و درختچه، ۵۰۰۰ گل داودی و ۸۰۰ متر مربع کاری با هزینه ای بالغ بر ۱۳۱ میلیارد ریال افتتاح شد.

همچنین ببینید

امروز پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و خاکسپاری می شوند

امروز(شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق …