فرهنگ آذربایجان شرقی داغدار شد

تبریز – خبرنگار مهدآزادی: دکتر محمد محمدپور مدیر کل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی صبح دیروز بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.
مدیر کل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی متولد ۱۳۴۷ در شهرستان سلماس بود و در عملیات کربلای ۵ جنگ تحمیلی به درجه رفیع جانبازی نایل آمد.
وی دانش آموخته کارشناسی ارشد از دانشگاه تبریز و دارای دکترای تخصصی در رشته روانشناسی بود.
مرحوم دکتر محمد محمدپور در سال ۱۳۹۵ به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی منصوب شد و در این مدت اقدامات ارزشمند و شایان توجهی در عرصه فرهنگ و هنر استان از خود به یادگار گذاشته است.
مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ریاست کتابخانه مرکزی تبریز، مدیر اجرایی نمایشگاه‎های بین‎المللی کتاب تبریز، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر موزه مقبره‎الشعرا، مدیر اجرایی جشنواره فیلم رحمت و تدریس در مراکز آموزشی و دانشگاه‎ها را در کارنامه فعالیتی خود دارد.
دو جلد کتاب «سیری در مفاهیم و کلید واژه‎های فرهنگ و هنر» و «کنکاشی پیرامون عزت نفس» از تالیفات دکتر محمدپور می‎باشد.
پیکر پاک دکتر محمد محمدپور بعد از ظهر روز گذشته پس از آخرین وداع با اصحاب فرهنگ و هنر استان از محل مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن تبریز تا منزلگاه ابدی تشییع شد.
روزنامه مهدآزادی: این ضایعه دردناک و جبران‎ناپذیر را به جامعه فرهنگی و هنری استان آذربایجان شرقی و کشور تسلیت گفته و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال خواستاریم.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …