‌ترور شهید فخری‌زاده بی‌پاسخ نمی‌ماند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ابعاد گوناگون ترور شهید فخری‌زاده را بررسی می‌کند و این جنایت نیز بی پاسخ نخواهد ماند.
تسنیم- حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: شهید فخری زاده یکی از برجسته‌ترین دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در عرصه‌های مختلف تأثیر گذار بوده و خدمات زیادی برجای گذاشت.
وی افزود: این ترور یکی از جنایت‌های دشمن صهیونیستی بوده و نشانگر عمق شرارت دشمنان ملت ایران است و دشمنی اینها برای ما یک امر مسلمی بوده که باید در مقابله توطئه دشمنان هوشیار باشیم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه عجز و ناتوانی استکبار جهانی است چرا که زمانی که یک چهره علمی را مورد هدف قرار می‌دهند پیام این اقدام این است که از پیشرفت این کشور نگران بوده و ترس دارند.
حجت‌الاسلام میرتاج الدینی در ادامه عنوان کرد: مجلس نیز ابعاد گوناگون ترور شهید فخری‌زاده را بررسی می‌کند و این جنایت نیز بی پاسخ نخواهد ماند.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: خون شهید سردار سلیمانی و شهید فخری زاده از بین نخواهد رفت بلکه خون این شهدا الهام بخش آینده ما خواهد بود و جوانان و مردم ملت قهرمان ایران اراده خود را در دفاع از کیان انقلاب و نظام اسلامی عزم و جزم خواهند کرد.
حجت‌الاسلام میرتاج الدینی یادآور شد: مردم نیز انتظار دارند حفاظت از چهره‌های علمی و شخصیت‌های تأثیر گذار اقدامات قوی‌تر صورت گرفته و نسبت به این اقدام، پاسخ قاطع و محکم داده شود.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …