ایران نگران دورهمی شب یلداست!

معاون کل وزیر بهداشت و درمان با تقدیر از همراهی مردم و مسئولان در اجرای محدویت های کرونایی گفت: استان آذربایجان غربی یکی از موفق‌ترین استان‌هایی کشور در کنترل ویروس کرونا بوده و موج اخیر اپیدمی را به خوبی اداره کرده است.
صداوسیما- ایرج حریرچی مهمترین نگرانی ستاد مقابله با کرونا را دورهمی های احتمالی شب یلدا اعلام و تصریح کرد: بی‌توجهی به هشدارهای بهداشتی و پیشگرانه ممکن است این شب را به یک موج طولانی اپیدمی ویروس کرونا در کشور تبدیل کند
وی ضمن درخواست از مردم برای خودداری از دورهمی های شب یلدا تاکید کرد: از نظر اقتصادی طولانی شدن مقابله با ویروس کرونا ضربات اقتصادی زیادی به کشور و خانواده‌ها وارد می‌کند.
حریرچی افزود: شهرستان خوی علیرغم اینکه در درگیری با ویروس کرونا روند نزولی پیدا کرده اما از نظر ابتلا، آماری بالایی دارد که امید است با اجرای طرح شهید سلیمانی روند ابتلا در این شهرستان کاهش یابد.
معاون کل وزیر بهداشت و درمان با اشاره به دستاورده های اجرای طرح محدویت های کرونایی در کشور گفت: با اجرای این طرح بیش از ۵۰ درصد از مرگ ومیر و بستری‌ها در کشورکاهش یافته است و امیدمی رود با ادامه این روند باز هم شاهد کاهش بستری ها در کشور باشیم.
وی کلید این موفقیت را پافشاری در اجرای طرح شهید سلیمانی و پایمردی و همراهی مردم با درخواست های مسئولان اجرایی مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و افزود: این نتایج با یک اشتباه کوچک و بی توجهی از طرف مردم ممکن است به یک خدشه و نقص بسیار مهم ختم شود.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …