آمران ترور سردار در هیچ جای دنیا در امان نیستند

نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور و سخنرانی چهرههای محور مقاومت از کشورهای مختلف و مسئولان کشوری و لشگری در دانشگاه تهران برگزار شد.
به گزارش ایلنا- در این مراسم شخصیتهایی از جبهه مقاومت همچون، «فالح الفیاض» رئیس حشد الشعبی عراق، «هاشم صفیالدین» رئیس شورای اجرایی حزبا… لبنان، شیخ «احمد بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه و «ابراهیم محمد الدیلمی» سفیر یمن در ایران، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح و جانشین رئیس حشد الشعبی، فرمانده انصارا… یمن حضور و برخی از آنان سخنرانی کردند.
سردار قاآنی به عنوان نخستین سخنران سالگرد شهادت سردار سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی معرفت، عبادت، اخلاص، ایثار و همه ارزشهای انسانی و اسلامی را در مقاومت جای داده بود، تاکید کرد: آنهایی که این جنایت را انجام دادند بدانند کاری کردند که در سرتاسر عالم هر کجا یک مرد پیدا شود آمادگی این را دارد که نامردهایی را که این کار را کردند به سزای عملشان برساند.
جانشین سردار سلیمانی تصریح کرد: با صراحت میگویم مسیر نیروی قدس و مسیر مقاومت با شیطنتهایی که آمریکا میکند تغییر نمیکند و همچنان بر همان مسیر است. اما با این جنایت برای همه آزادگان در دنیا موضوعیت پیدا کرد که حتی از درون خانه شما کسی پیدا شود که پاسخ این جنایت را بدهد.
در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین «ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه شهادت سردار سلیمانی را عاملی برای ادامه راه او دانست و گفت آمریکا خالق داعش و القاعده هستند و تصور میکردند با ترور قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان، مقاومت از پا خواهد افتاد و سست خواهد شد اما این پیام را دریافت کرد که به شهادت رساندن او مقاومت را از پای نمیاندازد و پافشاری مردم منطقه بر مقاومت ادامه دارد.
وی با قطعی دانستن انتقام خون سردار سلیمانی تصریح کرد: جلوههایی از انتقام سخت پیدا شده است اما دشمنان منتظر باشند که نیروهای مقاومت برای انتقام آماده هستند. دشمن بداند که امت اسلامی به خوبی میداند که در چه زمانی و در چه مکانی انتقام را بگیرد و آمر این حادثه بداند که زندگی از این پس برای او بسیار سخت خواهد بود. دشمنان بدانند که حتی اگر کسی در کسوت رئیس جمهور آمریکا به عنوان قاتل ظاهر شد از کیفر و مجازات در هیچ کجای این زمین در امان و در حاشیه امن نخواهد بود.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …