آثار تحریم‌ها بر سلامت مردم ملموس است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علی رغم ادعاهای بشردوستانه آمریکایی ها هدف تحریم ها زندگی مردم ایران بوده و آثار آن در بخش سلامت و بهداشت مردم کاملا ملموس است.
ایسنا- احمد علیرضابیگی با اشاره به تاثیر تحریم های آمریکا بر سلامت مردم ایران، بیان کرد: واقعیت این است که تحریم های ظالمانه آمریکایی زندگی و سلامت مردم ایران را هدف قرار داده است. علی رغم ادعاهای بشردوستانه ای که آمریکایی ها دارند و مدعی هستند که هدف تحریم ها صرفا فعالیت دولت جمهوری اسلامی ایران است اما فشار تحریم ها بر مردم بوده است.
وی در ادامه اظهار کرد: تحریم های آمریکایی در حوزه مواد غذایی و دارو مستقیما مردم ایران را هدف قرار داده است. اما ما با تکیه بر فناوری های نوین و ظرفیت های داخلی توانستیم این فشار را بر زندگی مردم کاهش دهیم اما واقعیت این است که فشار زیاد بر مردم ایران از سوی آمریکایی ها غیر قابل انکار بوده و ما امروز شاهد سختی بیماران به ویژه بیماران خاص هستیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: رفع تحریم های ظالمانه به دست آمریکایی ها است اما خنثی سازی تحریم ها به اهتمام ما باز می گردد. تحریم های حوزه دارویی و مواد غذایی نشان می دهد که چقدر آمریکایی ها پایبند موازین انسانی و بشر دوستانه هستند.
علیرضابیگی در ادامه تاکید کرد: با ادامه این روند قطعا تاریخ در خصوص رفتار غربی ها به ویژه در ارتباط با اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، قضاوت خوبی نخواهد داشت و این سیاست های خصمانه علیه مردم ایران فراموش نخواهد شد.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …