آینده خوبی در انتظار ایران و ایرانی است

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از آخرین دستاورد‌های صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گفت: کار‌هایی بزرگ در سطح بین‌المللی اتفاق افتاده که به معنای واقعی تحریم‌ها را بی اثر کرده است.
شبکه خبر- اسحاق جهانگیری گفت: در شرایطی که دولت در معرض بمباران اخبار منفی از خارج از کشور به منظور زیر سوال بردن آینده و دستاورد‌های نظام است، دستاورد‌های این نمایشگاه نشان می‌دهد که ایران به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور با ابراز تأسف از اینکه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان دعوت از مردم عزیز برای بازدید از چنین نمایشگاه‌هایی وجود ندارد، گفت: مجموعه فرزندان ایران هم در بخش نفت، گاز و هم در بخش پالایش و پتروشیمی کار‌های بزرگی کردند و کار‌های بزرگی در دست اجرا دارند که ارزنده و قابل ستایش است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: کار‌هایی بزرگ در سطح بین‌المللی اتفاق افتاده که به معنای واقعی تحریم‌ها را بی اثر کرده است. ما نگذاشتیم بزرگترین پروژه‌های کشور در دوران تحریم نه تنها تعطیل شود بلکه به سرعت جلو رفته و اجرایی شود.
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: فرزندان ملت ایران در وزارت نفت کار مهم دیگری نیز در حوزه تحریم انجام داده‌اند که آن صادرات نفت بود. صادرات برای پاسخگویی به نیاز‌های کشور، متأسفانه در سه سال دوران تحریم کنونی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از درآمد‌های ارزی کشور به خاطر تحریم‌ها کاهش یافت، اما همکاران وزارت نفت با روش‌های جدید و شجاعانه نگذاشتند جریان فروش نفت قطع شود.
جهانگیری ادامه داد: من روز‌ها و هفته‌های خوشی برای آینده کشور پیش بینی می‌کنم. زمستان تمام شد و روسیاهی ماند برای کسانی که به جای کمک به دولت سعی کردند با زبان و اقداماتشان چوب لای چرخ بگذارند.
وی گفت: روز‌های بهاری خوبی در پیش رو خواهیم داشت حتی در همین ماه‌های اخیر و دوره ریاست جمهوری ترامپ رکورد‌هایی در صادرات نفت و میعانات نفتی به دست آمد که قابل توجه است. در دورانی که کسی که آرزو می‌کرد فروش نفت ایران به صفر برسد، ما در دی‌ماه امسال به بزرگترین رکورد در صادرات نفت رسیدیم.
معاون اول رئیس جمهور افزود: امیدوار هستم با اقدامات و هماهنگی‌هایی که در داخل کشور پیش می‌آید مردم طعم شیرین مقاومت را بچشند و امیدواریم کسانی که بیخود برای خود تصوراتی دارند، روز‌های خوش مردم را تلخ نکنند و بگذارند مردم طعم شیرین مقاومت را بچشند.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …