بی‌کفایتی مدیران اقتصادی مشکل‌آفرین است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تمامی گروه‌ها و سلایق باید بر مدار اصل نظام و اصل ولایت فقیه وحدت داشته باشند، برای تحقق اهداف مسیر امام راحل پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب باشند.
روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی- حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم بزرگداشت یوم ا… دهه فجر در حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) با تبیین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی؛ ایمان و اعتقاد دینی مردم را یکی از این عوامل دانست و گفت: ملت ایران با انگیزه‌های الهی و با شعار ا… اکبر طاغوت را سرنگون کردند.
امام جمعه تبریز وحدت بین آحاد مردم را یکی دیگر از عوامل پیروزی انقلاب دانست و ادامه داد: رهبر فقید و کبیر انقلاب اسلامی با فرماندهی و مدیریت خود کشتی انقلاب را به ساحل آرامش رساند و با هوشمندی اجازه ندادند دین از سیاست جدا باشد، موضوعی که بختیار نخست وزیر پهلوی در تلاش بود با ملاقات امام در پاریس ایشان را برای پذیرش رهبری دینی و احکام شرعی مردم به ایران بیاورد.
وی با بیان اینکه راهبرد امام راحل بعد از پیروزی انقلاب؛ صدور آن به دیگر سرزمین‌های اسلامی بود، گفت: دشمنان نظام اسلامی برای جلوگیری از گسترش تفکر اسلامی انقلاب ملت ایران توطئه‌های مختلف و ترور شخصیت‌های مهم کشور در دستور کار قرار دادند و بعد از آن جنگ ۸ ساله را علیه ملت ایران به راه انداختند، اما با وجود رهبری امام راحل در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نظام اسلامی بعد از ارتحال حضرت امام با همان صلابت و شجاعت دوام و قوام دارد، افزود: نظام اسلامی ایران به پشتوانه حضور و نقش سازنده مردم در صحنه‌های سرنوشت ساز و مختلف تاریخی بعد از انقلاب و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری از گزند توطئه‌های دشمنان همچنان در امان مانده است.
امام جمعه تبریز با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور گفت: بخشی از این مشکلات متوجه تحریم ظالمانه دشمنان است که می‌خواهند مردم را از انقلاب دلسرد کنند و بخشی دیگر نیز حاصل بی کفایتی مدیران اقتصادی کشور است.
وی گفت: مردم از شرایط اقتصادی گله مند و ناراحتند اما به اصل نظام و اصل ولایت فقیه اعتقاد قلبی دارند و با وحدت و یک صدایی حول این دو محور برای تحقق اهداف انقلاب گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنند.

همچنین ببینید

امروز پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و خاکسپاری می شوند

امروز(شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق …