مسئولان، تسهیل گر سرمایه گذاری باشند

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم تحریم ها مدیران ما را بیدار کند، وظیفه ما بستر سازی برای رونق و شکوفایی تجارت و صنعت است.
تسنیم- مسعود پزشکیان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه آذربایجان‌شرقی، نبود ثبات در قراردادها و بخشنامه‌ها را از عوامل ایجاد مشکل در راه سرمایه‌گذاری و توسعه دانست و اظهار داشت: اگر نمی‌توانید پایبند قراردادها باشید، نباید بر سر راه سرمایه‌گذاری و تجارت و صنعت مانع تراشی شود.
وی با تاکید بر اینکه وجود مدیران، قانونگذاران و قضات بر اساس فرمایش امیرالمومنین، بدون صنعتگران و تجار بی معنی است، گفت: باید بر این کلام امام علی (ع) باور داشت و مدیران و قانونگذاران و قضات تسهیل‌گر تجار باشند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه باید با تقویت و توسعه تولید و صادرات، کشور را در برابر تکانه‌های مختلف بیمه کنیم، افزود: در گذشته همواره با فروش نفت، ناتوانی خود را پوشش دادیم و کمتر به تسهیل تجارت و صنعت توجه شد.
وی با بیان اینکه پول آماده همواره در اختیار ما بوده و با فروش نفت نیازهای کشور را رفع می‌کردیم، تصریح کرد: اول باید پول در می آوردیم و سپس مدیریت می کردیم که همواره برعکس بوده است.
پزشکیان با تاکید بر اینکه بدون فعالیت صنعت و تقویت آن نمی توان کشور را مدیریت کرد، اضافه کرد: امیدوارم تحریم ها مدیران ما را بیدار کند و بدانند که وظیفه ما بستر سازی برای رونق و شکوفایی تجارت و صنعت است.

همچنین ببینید

امروز پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و خاکسپاری می شوند

امروز(شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق …