آذربایجان مظهر غیرت ایرانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز گفت: از نگاه رهبر معظم انقلاب آذربایجان مظهر غیرت ایرانی؛ اسلامی و الگوی دفاع از شخصیت ایرانیان است.
مهر-حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در جمع یگان‌های ویژه نیروی انتظامی استان اظهار کرد: حضور هوشمندانه مردم تبریز در برابر فرقه‌های تجزیه طلب، بزرگداشت اربعین شهدا به مدیریت آیت‌الله قاضی طباطبایی، حضور بسیار به موقع و پیشگیرانه و بصیرانه در فتنه‌های اول انقلاب، حضور پیشتازانه در ۸ دی سال ۸۸ برای دفاع از مقدسات دینی، ایستادگی در برابر آشوب‌های ۹۶ و حضور مؤثر در خنثی‌سازی آشوب‌های بنزینی سال گذشته گواه این بصیرت است.
وی با اشاره به حضور بصیرانه، انقلابی و شجاعانه مردم و جوانان آذربایجانی در تمامی صحنه‌ها گفت: در کنار ریزش‌ها، رویش‌های انقلاب در حضور عاشقانه و داوطلبانه مدافعان حرم در جبهه‌های مقاومت اسلامی سوریه و عراق متجلی شده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم از هر طیف و سلیقه‌ای همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، گفت: ملاک دینداری و انقلابی گری جوانان؛ تیپ و نوع پوشش آنان نیست، جوانان ما از نسل همان مردمانی هستند که جنگ تحمیلی را مدیریت و بعد از آن با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عمران و آبادانی و توسعه کشور را به ارمغان آوردند.
حجت الاسلام آل هاشم در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت گفت: این نیرو در معرض نگاه و قضاوت عمومی است، سربازان سرافرازی که مقتدرانه و با هوشیاری کامل در خدمت مردم و نظام اسلامی هستند.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: نیروهای یگان ویژه جان برکف و با روحیه انقلابی و عزم و اراده راسخ برای حفظ امنیت و آرامش کشور و پاسداری از ارزش‌ها تلاش‌های شبانه روزی دارند و حافظان جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …