آذربایجان‌شرقی میهمان نوروزی نمی‌پذیرد

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه آمادگی لازم برای میزبانی از مهمانان نوروزی را نداریم، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک و پس از ریشه‌کن شدن کرونا، میزبانی خوب و شایسته‌ای از مهمانان داشته باشیم.
فارس- محمدرضا پورمحمدی در آئین افتتاح از پروژه هنرسرای حیدربابا، بر احیای مکاتب هنری تبریز تأکید کرد و اظهار داشت: همه باید برای تحقق این مهم دست به کار شویم.
وی با بیان اینکه تبریز، اسطوره تاریخ است، افزود: برای پی بردن به رمز و رموز تاریخ این دیار باید به سراغ بزرگان آن برویم و ظرفیت‌های آن را به جهانیان معرفی کنیم.
پورمحمدی با بیان اینکه افتتاح این مجموعه بی‌نظیر هنری، یک اتفاق مبارک است گفت: تبریز و آذربایجان به وجود و پرورش انسان‌های بزرگی چون استاد احد حسینی افتخار می‌کند.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از شهرداری تبریز به خاطر همکاری در راه‌اندازی هنرسرا و نگارخانه حیدربابا، گفت: استاد حسینی از جمله هنرمندان مطرح و بنام تبریز است که توانسته انسانیت، نوع‌دوستی، محبت و تعصب به وطن را در آثار خود به نمایش بگذارد.
وی با اظهار گلایه از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی در مورد پروژه سامان‌دهی مقبره‌الشعرا، گفت: تمام دستگاه‌های مسئول باید برای تکمیل هرچه سریع این پروژه تا تابستان سال آینده با شهرداری تبریز همکاری کنند.
استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان با تأکید بر اینکه آمادگی لازم برای میزبانی از مهمانان نوروزی را نداریم، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک و پس از ریشه‌کن شدن کرونا، میزبانی خوب و شایسته‌ای از مهمانان داشته باشیم.
هنرسرای حیدربابا با ۲۵ اثر مدرن، ۱۴ اثر ترکیبی و تعداد دیگری از آثار استاد احد حسینی که مربوط به فولکلور آذربایجان است، بازگشایی شد.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …