کشور با برداشتن موانع تولید شکوفا می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی برداشتن موانع تولید را باعث شکوفایی و رونق تولید در کشور برشمرد.
باشگاه خبرنگاران جوان- حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با اعضای ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت استان با بیان اینکه گزارش موجود از زحمات شما عزیزان نشان دهنده این است که واقعا خدمات شما بدون منت، برجسته و قابل ستایش است گفت: امسال هم به امید خدا شعار سال را که مقام معظم رهبری عنایت کردند، می‌تواتیم با برداشتن موانع تولید، تولید را در کشور شکوفا کرده و روزبه‌روز در مملکت رونق بیافرینیم.
وی افزود: امسال شما می‌توانید سمت و سوی خود را به سمت تولید پیش برده و درآمدزایی کنید و این کار‌های خیر توفیقی می‌خواهد که نصیب شما شده است تا به افراد نیازمند کمک رسانی کنید، لذا باید خدا را شاکر باشید که این توفیق شامل حالتان شده است.
دبیر ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت استان نیز در این دیدار گفت:از اول شیوع کرونا توانستیم با ۱۴ ستاد در سطح شهر تبریز با عملکرد حدود ۱۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در طول یک سال به نیازمندان خدمت رسانی کنیم..
سردار محسن ایرانزاد افزود:این خدمات شامل معیشت، درمان و اشتغال بوده و سعی داریم در ماه مبارک رمضان در جهت اشتغالزایی و توانمند سازی و درمان اقداماتی را انجام دهیم.
در پایان مراسم از اعضای ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان تجلیل شد.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …