حضور مقتدرانه تراکتور در جمع بزرگان آسیا

تیم تراکتورسازی با ثبت رکورد، تنها تیم بدون باخت این دوره از مسابقات شد
تیم تراکتورسازی ایران به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا راه یافت.
سرویس ورزشی مهدآزادی: با مشخص شدن نتایج گروهی مسابقات جام باشگاه‌ها در غرب آسیا، تیم تراکتورسازی که تنها تیم بدون باخت مسابقات بود توانست به جمع ۸ تیم برتر غرب آسیا راه یابد و این در حالی است که تیم‌های متمول و قدرتمند نظیر السد قطر، الاهلی عربستان، الدحیل قطر و … از راهیابی به این عرصه بازماندند.
در این رابطه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از تلاش بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل تیم، این صعود مقتدرانه درعرصه فرامرزی را به طرفداران پرشور و مردم آذربایجان و تبریز تبریک گفتند.
در بخشی از پیام استاندار آذربایجان‌شرقی آمده است: صعود غرورآفرین تیم تراکتور به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در آسیا، بار دیگر غیرت و همت والای جوانان کشورمان برای نیل به قله های موفقیت را نشان داد.
با تبریک این پیروزی به علاقمندان و هواداران پرشور و شعور تیم فوتبال تراکتور و مردم شریف آذربایجان و تبریز، از تلاش‌های ارزنده مربیان و کادر فنی با درایت، بازیکنان شایسته و غیرتمند، مدیریت تیم و مسئولان ورزش استان قدردانی نموده، سربلندی روزافزون جوانان عزیزمان را از خدای منان مسئلت دارم.
تیم تراکتورسازی در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برنامه ریزی دقیق کار فنی توانست تیم الشارجه امارات را با دو گل عباس‌زاده شکست دهد. در این بازی حساس تراکتور توانست در هر نیمه یک گل به دروازه تیم اماراتی وارد کند و هر دو پاس گل این بازی را سامان نریمان جهان به گلزن مازنی داد تا تعداد گل‌های عباس‌زاده در این مسابقات به عدد ۴ برسد.
با نتایجی که در روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد، شاگردان رسول خطیبی توانستند مرحله گروهی را با دو پیروزی و چهار تساوی و بدون شکست با ۱۰ امتیاز به پایان ببرند و جواز صعود به مرحله حذفی را با حذف تیم‌های مدعی پاختاکور و نیروی هوایی عراق به دست آوردند و طبق جدول باید در مرحله حذفی یک هشتم نهایی به مصاف النصر عربستان بروند.
طبق برنامه اعلام شده، مرحله حذفی لیگ قهرمانان در شهریورماه برگزار می‌شود و برنده دو تیم در تک بازی مشخص خواهد شد.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …