۳۷۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی شد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی از افزایش تعداد شعب اخذ رأی متناسب با نیاز ایام کرونایی استان خبر داد و گفت: بیش از ۳۷۰۰ شعبه اخذ رأی در استان برای انتخابات ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده تا فاصله گذاری لازم در شعب رعایت شود.
تسنیم- صمد عزیزی با اشاره به هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی برای نظارت بر برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ آمادگی کامل دارد، اظهار داشت: ناظرین این مرکز ساماندهی شده و در تمامی شعب اخذ رأی استان حضور داشته و نظارت خواهند کرد.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه هیئت نظارت استان، ناظرین خود را در تمام شعب اخذ رأی ساماندهی کرده و آموزش داده است، تصریح کرد: ناظرین در کنار مجریان، بر برگزاری قانونی انتخابات نظارت کرده و از رأی مردم پاسداری می‌کنند.
عزیزی، دستورالعمل‌های حوزه اجرا و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تاکید ما عمل به مر قانون است.
وی برگزاری انتخابات سالم، شفاف و قانونمند را رویکرد هیئت نظارت و مجریان انتخابات دانست و افزود: امیدوارم با مشارکت حداکثری مردم عزیز در انتخابات، شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم که این مشارکت، پشتوانه نظام اسلامی خواهد بود.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …