موشک پیشرفته “قاسم” به سوی تل‌آویو نشانه رفت

سخنگوی «سرایا القدس» (گروهان‌های القدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین گفت: در نبرد کنونی با رژیم صهیونیستی از موشک‌های جدید و پیشرفته از جمله موشک “قاسم” استفاده شده است.
ایرنا- «ابوحمزه» در صفحه رسمی خود در توئیتر افزود: از جمله این موشک‌ها، موشک پیشرفته «قاسم» است که از آن در حمله موشکی استفاده شده است.
ابوحمزه ضمن اعلام اینکه شعاع موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو، اشدود، عسقلان، سدیروت و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی می ‎رسد، تصریح کرد: برنامه های زیادی داریم که دشمن را غافلگیر خواهد کرد. به نتانیاهوی احمق می‌گوییم که منتظر ورود نیروهای زمینی شما در داخل نوار غزه هستیم تا بخشی از خشم خود را به شما نشان دهیم.
همچنین “سامی ابوزهری” یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افزود: برای ننگ رژیم اشغالگر همین کافی است که در پی معادله تحمیلی مقاومت، در شرایط پرواز ممنوع به سر می‌برد.
گردان‌های قسام از حمله موشکی به یک ناو ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ساحل غزه خبر داد.
در پی حمله موشکی به بئرالسبع، آژیر خطر در این شهرک اسرائیلی به صدا درآمد.
گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به حملات صهیونیست‌ها به غزه، پایگاه هوایی “حتسریم” را هدف حمله موشکی قرار دادند.
“گردان‌های قسام» اعلام کرد که در پاسخ به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه، شهرک «عسقلان» و پایگاه «کیسوفیم» را هدف حملات موشکی قرار داده است.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه طی هشت روز اخیر، سه هزار و ۱۶۰ موشک و راکت توسط گروه‌های مقاومت به سوی اراضی اشغالی شلیک شده است.
صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه از جمله “اشکول” و “غلاف” به صدا درآمده است.
گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که حمله موشکی گسترده ای را به سدیروت، نتیفوت و شعار هنیگف در پاسخ به حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان بیگناه انجام داده است.
گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که منطقه بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی را مورد حمله راکتی قرار داده است.
لازم به ذکر است، نشست شورای امنیت درباره فلسطین که به صورت مجازی برگزار شده بود بدون هیچ نتیجه مشخصی پایان یافت.
این نشست سومین نشست این شورا طی یک هفته گذشته در این زمینه بود و دو نشست قبلی نیز با مانع تراشی آمریکا، بدون انتشار بیانیه مشترک پایان یافته بود.
این در حالی است که وزیر امور خارجه چین در نشست شورای امنیت درباره جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد: آمریکا با دروغ‌پردازی چشم خود را بر آسیب‌ها به فلسطینیان بسته است.
رهبر جریان صدر عراق از حکام کشورهای عربی که با رژیم صهیونیستی سازش کرده اند خواست تا روابط خود را با این رژیم قطع کنند.
مقتدی صدر در واکنش به جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین گفت: از حکام عرب که با دولت شر سازش کرده اند می خواهم که به سرعت عادی سازی روابط را لغو و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.
رهبر جریان صدر عراق هم تظاهرات برای حمایت از ملت فلسطین و آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی را خواستار شده بود.
رئیس دفتر سیاسی حماس از موضع شیخ الازهر در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و پشتیبانی از موضوع قدس که موضوع محوری امت اسلام را تشکیل می دهد، قدردانی کرد.
اسماعیل هنیه تاکید کرد که دشمن صهیونیستی غیرنظامیان و کودکان و زنان را هدف قرار می دهد چرا که در مقابل مقاومت ناتوان است.
هنیه در عین حال بر توان مردم فلسطین بر پایداری و مقاومت تاکید کرد و افزود که قدس محور کشمکش و مورد اجماع ملت فلسطین در هر مکانی است

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …