رونق فعالیت‌های اقتصادی در آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه حوزه ارتباطات، یکی از حوزه‌های پرکار در دوران شیوع کروناست، گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، موجب شد که بسیاری از مشکلات و سختی‌های این دوره حل شود.
وقت نیوز- محمدرضا پورمحمدی در دیدار معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با قدردانی از خدمات این شرکت در استان، اظهار داشت: با وجود چند برابر شدن فعالیت‌های پست در دوران کرونا، این حوزه به خوبی مدیریت شده و یکی از کم‌مشکل‌ترین حوزه‌ها در استان بوده است.
وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان، گفت: به‌رغم شرایط دشوار ناشی از تحریم و کرونا، فعالیت‌های اقتصادی در استان هنوز هم از رونق خوبی برخوردار است که این امر ناشی از توسعه زیرساخت‌ها در سال‌های گذشته بوده است.
پورمحمدی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه ارتباطات در دوران کرونا، گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در دولت تدبیر و امید و امکان برقراری ارتباطات آنلاین در حوزه‌های مختلف آموزشی و اقتصادی، مدیریتی، بسیاری از مشکلات این دورخ را آسان ساخته است.
استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از آغاز اجرای طرح GNAF در یکی از مناطق شهرداری تبریز خبر داد و گفت: باید با هماهنگی بین‌بخشی بتوانیم این طرح را به همه شهرهای استان تعمیم دهیم که در این صورت بخش زیادی از موازی‌کاری‌ها رفع خواهد شد.
وی با اشاره به سابقه درخشان تبریز و آذربایجان در حوزه پست و خدمات ارتباطی، افتتاح موزه تمبر در تبریز را یکی دیگر از افتخارات این شهر به عنوان شهر اولین‌ها دانست.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …