آمریکا آماده رفع کامل تحریم های برجامی است

رئیس جمهور اظهار داشت: صنعت خودرو در سخت ترین شرایط، توانسته مقاومت و تولید خود را افزایش دهد و سیاست دولت نیز حمایت از این صنعت و تقویت توان رقابتی خودروسازهای داخلی خواهد بود.
شبکه خبر- حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با تاکید بر پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی، گفت: ارقام رشد تولید در بخش های مختلف صنعتی کشور، بهترین شاهد بر بی ثمر بودن سیاست فشار حداکثری آمریکاست که خود آنها را به اعتراف به شکست این سیاست ها وادار کرده است و با توجه با مذاکرات اخیر انجام شده در وین، به صراحت آمادگی خود را برای رفع تحریم ها وفق برجام اعلام کرده اند. ما به مذاکرات تا توافق نهایی ادامه خواهیم داد.
حجت الاسلام والمسلمین روحانی تصریح کرد: صنعت خودرو قطعا با تغییر شرایط و گشایش در دسترسی به بازارهای خارجی و کاهش هزینه مبادله، فضای مساعدتری را تجربه خواهد کرد و رشد و توسعه خود را در محیط اقتصادی متعادل تر ادامه خواهد داد. سیاست دولت نیز حمایت از این صنعت و تقویت توان رقابتی خودروسازهای داخلی خواهد بود.
همچنین در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، پیشنهاد های تکمیلی درمورد بهبود شرایط در بازار سرمایه مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …