همراهی بازاریان آذربایجان‌شرقی با ستاد مقابله

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: تاکنون بازاریان و اصناف استان با مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا به خوبی همراهی کرده‌اند.
ایسنا- محمدرضا پورمحمدی در جلسه‌ ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: براساس مصوبه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا، در شهرهای قرمز گروه های شغلی یک مجاز به فعالیت هستند و گروه های شغلی دو نیز با شرط رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به فعالیت بازارها و پاساژها با رعایت تمامی دستوالعمل های بهداشتی در شهرهای قرمز ادامه داد: گروه های شغلی سه و چهار در شهرهای قرمز همچنان تعطیل هستند.
وی با بیای اینکه سویه دلتای ویروس کرونا از شرق کشور وارد شده گفت: با وجود اینکه پیک بیماری در استان های شرقی در حال کاهش بوده اما روند ابتلا در استان های غربی و شمال‌غربی در حال افزایش است.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه روند بیماری در آذربایجان‌شرقی رو به افزایش بوده و اگر این روند ادامه یابد وضعیت نگران کننده است.
وی با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون در استان گفت: با همکاری ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر و شهرداری تعداد مراکز تجمعی واکسیناسیون به هشت مرکز افزایش یافته که طی پنج روز آینده چهار مرکز دیگر نیز اضافه می‌شود.
پورمحمدی تاکید کرد: ۳۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان واکسینه شده‌اند که از متوسط کشوری بیشتر است و تلاش می‌شود تا پایان شهریور، این مقدار به ۶۰ درصد افزایش یابد.
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه روند بیماری کرونا در آذربایجان‌شرقی رو به افزایش است و اگر این روند ادامه یابد وضعیت نگران کننده است.

همچنین ببینید

امروز پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و خاکسپاری می شوند

امروز(شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق …