میدان شهید بهشتی تبریز به قطب فرهنگی و گردشگری تبدیل می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با افتتاح پروژه‌ میدان شهید بهشتی، این پروژه تبدیل به قطب فرهنگی، مذهبی و گردشگری تبریز خواهد شد که شهروندان تبریزی اثرات این افتتاح را مشاهده و از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.
ایسنا- حجت‌الاسلام رسول برگی در جریان بازدید از میدان شهید بهشتی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه به بهترین شکل ممکن تکمیل و در اختیار شهروندان و میهمانانی که بعد از کرونا به تبریز سفر خواهند کرد، گذاشته شود.
وی ادامه داد: مطابق گزارشی که از پیمانکار پروژه و سرپرست شهرداری تبریز اخذ شد، تلاش می‌کنیم این پروژه را با همکاری شورای شهر تا نیمه اول مهرماه تکمیل کرده و وعده‌ افتتاح آن محقق شود.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به تداوم عملیات اجرایی این پروژه در ایام کرونایی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی، رکود اقتصادی حاکم بر جامعه و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مجموعه‌ی اقدامات عمرانی در این پروژه رضایت‌بخش است و تلاش می‌کنیم که عملیات عمرانی آن تسریع یابد.
حجت الاسلام برگی در پایان یادآور شد: محله‌ خیابان‌ یکی از قدیمی‌ترین محلات تبریز است و در واقع تبریز را با محله خیابان می‌شناسند و مسجد کریم‌خان نیز از قرون گذشته قطب فرهنگی و مذهبی این منطقه بوده است و مردم تبریز نیز سالهاست که منتظر افتتاح این پروژه هستند که با اتمام عملیات عمرانی آن، زیبایی و آبادانی شهر افزایش می‌یابد.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …