امروز تبریزی‌ها فریاد استکبارستیزی سرمی‌دهند

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان در تبریز خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود.

تسنیم- حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار داشت: در این مناسبت مهم و تاریخی و این روز مبارک به دلیل رعایت دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا مراسم راهپیمایی برگزار نمی‌شود.

وی افزود: در این راستا مردم استکبارستیز شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی در مکان‌های مشخص شده ضمن استماع سخنرانی‌های مدعوین، از مستکبرین عالم اعلام برائت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اجتماع حماسی مردم مومن و ولایی استان‌ آذربایجان‌شرقی همزمان با سایر نقاط میهن اسلامی ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ آبان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

اسکندری ابراز کرد: اجتماع استکبارستیزی مردم ولایت‌مدار تبریز نیز در یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ صبح در محوطه فضای باز مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز  برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز برگزار خواهد شد.

اسکندری با اعلام اینکه مراسم ۱۳ آبان در استان آذربایجان‌شرقی با تجمع آحاد مردم خواهد بود گفت: ۱۳ آبان نماد اقتدار و صلابت ملت ایران است و باید مورد توجه همگان باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در پایان تصریح کرد: همچنین با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت و تببین این روز برنامه‌ریزی شده که به این مناسبت برگزار خواهد شد.

در روز ۱۳ آبان سه واقعه مهم تبعید حضرت امام(ره)، کشتار دانش‌آموزان به دست عوامل ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام اتفاق افتاد و این روز در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …