توزیع نامحدود مرغ منجمد و برنج خارجی

به منظور تعدیل قیمت مرغ و برنج در آذربایجان شرقی، مرغ منجمد و برنج وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف انجام می شود.

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از نحوه توزیع کالاهای اساسی در تبریز با اعلام این مطلب گفت: مرغ منجمد دولتی به قیمت مصوب تنظیم بازار در ۱۳۵ فروشگاه زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود.

اکبر فتحی با بیان اینکه توزیع روزانه ۶۰ تن مرغ منجمد در استان برای ایجاد تعادل در بازار آغاز شده است اظهار کرد: تمام تعاونی ‌های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه های تعاونی کارگری و کارمندی می‌توانند برای دریافت مرغ مورد نیاز خود پس از اخذ حواله از مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، مستقیم به سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

وی ادامه داد: توزیع گوشت مرغ منجمد در استان با نرخ مصوب به ازای هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان در درب سردخانه های شرکت و ۲۰ هزار تومان برای مصرف کننده انجام می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مرغ به اندازه کافی در سردخانه های شرکت پشتیبانی دام موجود است و هم برای فروشگاه‌ها و هم مردم محدودیتی برای خرید وجود ندارد.

وی از توزیع برنج وارداتی در سطح تبریز و تمامی شهرستان‌های استان خبر داده و افزود: هر کیلو برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی هم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

همچنین ببینید

امروز پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و خاکسپاری می شوند

امروز(شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق …