توسعه نیازمند تعامل دولت و بخش خصوصی است

استاندار آذربایجان شرقی تعامل اثرگذار دولت و بخش خصوصی را موتور محرکه توسعه اقتصادی استان دانست و گفت: با رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری توسط بخش دولتی، بخش خصوصی می‌تواند حرکت شتابنده‌ای در مسیر توسعه داشته باشد.

ایرنا- عابدین خرّم در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی،  اظهار داشت: برای رسیدن به شاخص‌های اقتصادی مطلوب و بهبود وضعیت اقتصادی استان، هیچ راهی جز تعامل و حرکت رو به رشد مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی نداریم.

وی تأکید کرد: شورای گفت‌وگو باید در جهت رسالت راهبردی خود، دستاوردهای مهمی داشته باشد و روز به روز شاهد تغییرات و اتفاقات مبارکی در حوزه اقتصادی استان باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی بر هدفمند شدن جلسات این شورا تأکید کرد و گفت: این شورا باید خروجی مشخص و عملیاتی داشته باشد و موضوعات مطرح تا حصول نتیجه از سوی مسئولان امر پیگیری شود.

در این جلسه مشکلات جمع‌آوری آمار و اطلاعات مربوط به شاخص‌های اثرگذار در توسعه اقتصادی استان، مشکلات مربوط به گواهی بازرسی کالا و مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی کارگران مشمول قانون کار بررسی شد.

همچنین از خدمات و تلاش‌های دکتر پورمحمدی، استاندار و رئیس سابق شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی از سوی اعضای این شورا تجلیل شد.

 

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …