همه برای اجرای طرح مسکن وارد شوند

*سرمایه گذاران نباید در بوروکراسی اداری معطل شوند

*شهر جدید شهریار می تواند مشکل مسکن تبریز را حل کند

*تعلل در اجرای طرح به هیچ وجه از سوی مسئولان پذیرفته نیست

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به حمایت دولت از اجرای طرح جهش تولید مسکن ضروری است تمامی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در استان برای اجرای هرچه سریع‌تر این طرح همکاری کنند.

ایرنا- عابدین خرّم در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی افزود: همه مسئولان برای اجرای این طرح باید اراده ملی داشته و تلاش کنند تا موانع و مشکلات موجود هرچه سریع تر برداشته شود و تعلل دراجرای طرح به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: ضروری است جلسه شورای مسکن به صورت هفتگی جهت بررسی وضعیت پیشبرد این طرح برگزار و دستگاه های مختلف گزارش کامل از عملکرد خود ارایه دهند.

خرّم اظهارداشت: پیمانکاران به عنوان سرمایه گذاران طرح ها نباید در بروکروسی اداری معطل شوند؛ ضروری است تمامی مشکلات پیمانکاران از طریق اختیارات قانونی رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه ۴۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان مربوط به شهر جدید شهریار است، افزود: امیدواریم این طرح بهانه‌ای برای شروع ساخت‌وساز در این شهر جدید باشد.

جواد رحمتی با بیان اینکه شهر جدید شهریار موقعیت مناسبی نسبت به تبریز دارد، افزود: اگر طرح‌های مسکن در این شهر آغاز شود، مشکلات مسکن شهر تبریز حل می‌شود.

سلطانی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی هم از ثبت‌نام بیش از ۱۲۹ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۵۶ هزار نفر مربوط به شهر جدید شهریار، ۳۱ هزار نفر مربوط به شهر جدید سهند، ۱۶ هزار نفر در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر و ۲۵ هزار نفر در سایر شهرها هستند.

 

 

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …