حضور نظامیان آمریکا در عراق به معنای ادامه اشغالگری است

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد حضور نیروهای ائتلاف ضدداعش به بهانه‌های عملیات مستشاری یا آموزش در عراق به معنای ادامه اشغالگری است.

خانه ملت- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به اظهارات مسئولان کاخ سفید مبنی بر اینکه هیچ نیروی رزمی این کشور در حال حاضر در عراق وجود ندارد، گفت: ملت های آزاده منطقه متوجه شدند که تمام تنش های رخ داده به دلیل حضور و فعالیت نظامیان تروریست ایالات متحده و همپیمانانش است.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس با اشاره به اینکه خون به ناحق ریخته شده شهید سلیمانی موجب خواهد شد نظامیان آمریکایی از عراق و منطقه خارج شوند، اظهار کرد: سیاستمداران کاخ سفید نیز این موضوع را متوجه شده اند از این رو مشاهده می شود که از افغانستان هم خارج شدند.

وی ادامه داد: البته مقامات این کشور عنوان کرده اند که نیروهای ائتلاف به بهانه‌های عملیات مستشاری یا آموزش در عراق هستند که این موضوع نیز به معنای ادامه اشغالگری است.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی با بیان اینکه ائتلاف بین‌المللی ضد داعش هیچگاه علیه تروریست ها عمل نکرد بلکه مردم عراق را دچار آسیب جدی کرد، افزود: خروج نیروهای آمریکایی ها از افغانستان و عراق به معنای آغاز خروج همه جانبه این کشور از منطقه است.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید اذعان کرد این رخداد به معنای آغاز افول قدرت اقتصادی ایالات متحده نیز تعبیر می شود زیرا اقتصادهای نوظهور با قدرت بیشتری در حال فعالیت هستند و یکجانبه گرایی آمریکا در حال از بین رفتن است.

 

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …