مشکلات بازار تبریز فورا حل شود

در راستای تداوم پیگیری مسائل و مشکلات زیرساختی و عمرانی بازار تاریخی تبریز، جلسه‌ای پیرامون تداوم کفسازی و مرمت، حل مشکل گاز و برق وحل سایر مشکلات بازار تبریز برگزار شد.

ایسنا- با حضور نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، مدیران میراث فرهنگی، مدیرعامل آتش نشانی به همراه جمعی از بازاریان و اصناف بازار تاریخی تبریز، سومین جلسه پیرامون حل مشکلات بازار تاریخی تبریز برگزار شد و هماهنگی‌های لازم در خصوص حل مشکلات بازار به عمل آمد.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا تاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم صیانت از بازار تاریخی تبریز که ثبت جهانی شده تاکید کرده و خواستار حل فوری مشکلات بازار تاریخی تبریز شد.

حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز در این جلسه گفت: بازار تاریخی تبریز اولین بازار تاریخی ثبت شده جهان است که وجود این مجموعه در قلب تبریز افتخار بزرگی برای تبریز بوده و عوامل میراث فرهنگی و شهرداری نهایت تلاش خود را در راستای حفظ و مرمت این اثر تاریخی بکار خواهند بست.

همچنین حجت الاسلام برگی رئیس شورای شهر تبریز و روح‌ا… دهقان نژاد عضو شورای شهر تبریز از آمادگی شورای شهر تبریز برای همکاری در خصوص رفع مشکلات اساسی بازار تاریخی تبریز و تصویب بودجه‌های مورد نیاز خبر دادند.

در پایان این جلسه مقرر شد تا جلسات مستمر در خصوص مشکلات بازار برگزار و مشکلات بازار در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …