پاسخ قاطع به شرارت‌ها !

روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها توسط موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد: تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

در پی شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی و هدف قرار گرفتن «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها»، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد .

به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

لازم به ذکر است، حمله موشکی بامداد (یکشنبه) به پایگاه سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اربیل و هدف قرار گرفتن این مرکز جاسوسی، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عرب‌زبان داشته است.

شبکه خبری «الجزیره» در گزارشی زنده به بررسی حمله موشکی گسترده به مناطق مختلف اربیل از جمله مراکز موساد پرداخت و شدت انفجارهای موشکی اربیل را بی‌سابقه خواند.

در این گزارش الجزیره آمده است که موشک‌های شلیک شده به سمت اربیل همانند حملات قبلی به اربیل که با راکت‌های کاتیوشا و یا پهپاد صورت می‌گرفت، نبوده است.

شبکه «المیادین» درباره این حمله در گزارشی مفصل اعلام کرد که در این حمله موشکی، مرکز اطلاعات رژیم صهیونیستی در حومه اربیل هدف قرار گرفته است.

این شبکه خبری لبنانی تأکید کرد که در این عملیات موشکی یک مرکز جاسوسی موساد در مناطق ییلاقی صلاح الدین واقع در ۱۰ کیلومتری شمال شرق اربیل به صورت دقیق هدف قرار گرفته است.

المیادین فاش کرد که این حمله با بیش از ۱۰ موشک بالستیک نقطه زن انجام شد که در آن یک مقر جاسوسی و امنیتی رژیم اسرائیل در حومه اربیل هدف قرار گرفته است.

این منابع موثق تأکید کردند که این حمله منجر به تخریب مقر جاسوسی موساد در جاده تفریحی صلاح الدین شد و به کشته و زخمی شدن تعدادی از مزدوران منجر گردید.

المیادین اضافه کرد: «در این حمله موشکی، هیچ مرکز عراقی یا آمریکایی هدف قرار نگرفته است».

شبکه «بی‌بی‌سی» عربی هم به این حمله موشکی پرداخت و تلاش کرد به جای اشاره به هدف قرار گرفتن مراکز موساد به عنوان هدف اصلی این عملیات، اینطور به مخاطبان القا کند که در این حمله، کنسولگری آمریکا در اربیل هدف قرار گرفته است.

این شبکه خبری در وبسایت خود تیتر «شلیک ۱۲ موشک بالستیک به کنسولگری آمریکا در اربیل» را برگزید.

شبکه خبری «العربیه» هم در وبسایت خود، این عملیات موشکی را به ایران نسبت داد و با اتخاذ مواضع همسو با بی بی سی و دیگر رسانه‌های غربی مدعی شد که این موشک‌ها از خاک ایران شلیک شده است.

این شبکه خبری سعودی به نقل از مارکو روبیو سناتور ارشد جمهوری‌خواه آمریکایی احتمال داد که این حمله موشکی، واکنشی به «کشته‌شدن (شهادت) دو عضو سپاه پاسداران در سوریه بر اثر حملات موشکی اسرائیل در هفته گذشته باشد».

شبکه خبری «اسکای نیوز» هم در وبسایت خود تیتری را برگزید که به صورت تلویحی به دست داشتن ایران در این حمله موشکی اشاره دارد.

اسکای نیوز در تیتر خود این عملیات را «بی سابقه» توصیف کرد و نوشت که حمله موشکی اربیل در تحولی بی سابقه از خارج از عراق صورت گرفت.

رسانه‌های عراقی اعلام کردند که دو پایگاه جاسوسی سازمان اطلاعات و عملیات ویژه موساد رژیم صهیونیستی در اربیل هدف موشک قرار گرفته‌ است.

به دنبال این عملیات موشکی و راکتی گسترده، آژیر خطر کنسولگری آمریکا در اربیل کردستان عراق نیز به صدا درآمده و تمام پایگاه‌های نظامیان ایالات متحده در عراق به حالت آماده باش کامل درآمدند.

 

 

همچنین ببینید

نوار مرزی آذربایجان شرقی به مرز اقتصادی تبدیل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل مرز ۲۴۱ کیلومتری استان با کشورهای همسایه، …